juliaaolsson.blogg.se

Hej, jag är en tjej på 18 år som heter Julia Olsson och som bor i Stockholm med min pojkvän Johannes.

NYÅR

Publicerad 2013-01-01 16:57:39 i Allmänt

Igår var de nyårsafton och då blev det festligheter med härligt folk med massa alkohol, musik, spyor, dans, glas gick sönder, deckade, kul, roligt, nyårskyss, raketer och massa mer. Kul hade vi iallafall, iallafall jag och Diana.
 
Min nyårskyss gick till världens bästa Johannes såklart. Mina nyårslöften blev att inte äta McDonalds på hela året och att städa varannan vecka.
Sen förlorade jag på ett vad, och då slog vi vad om den som förlorar skulle färga håret lila och ha de så de i en vecka. och jag förlorade så imorgon färgar jag mitt hår lila och måste ha de så i en vecka. JIPPI så om ni ser mig så är de bara att jag förlorade på ett vad och jag inte gör de frivilligt.
 
Dianas och min nyårsklänningar. (Dianas till vänster och min till höger.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela